Thursday, September 18, 2008

+Hati2 Dgn Bil Hp Anda++

Ermm..aku just nk kongsi pengalaman aku n bf aku la bile bil hp bulan nie smpai(Nme Company XdpT Dimaklumkan)...terkezzuuutt gler bile amount bil kami RM 318++..fuh..masak gak tu nk membayar..
:pucca27:


nasib bek la bf aku nie keje account..so die yg bt analysis ke atas bil kami..ekceli..kami nie pengguna family plus(Baru Jea Stat Buat Plan Nie) yg mne aku mnjadi suplementary bg bf aku..
:pucca23:

Kat Cnie Aku Lampirkan Bil Yg Kami Time..


++Amount Yg Kami Kne Byr++

++Caj Yg Dkenakan++

++Caj Penggunaan Bf Aku++

++Caj PengguNaan Aku++


Sebenarnye..bile kami dh pkai plan yg aku bgtau kat atas tu..bf aku akan dpt 20jam free kol n 2000 sms per month n aku akan dpt 15jam free kol n 1500 free sms between us..byk tu beb..mmg boley bergayut smpai pengsan la..hihiihih
:pucca11:

Al Kisahnye..kami pun bergayutla tak kire mse..bermadah chenta ape sume tnpa menghiraukan caj yg dikenakan coz km mmg dah pkir yg km akan dpt free kol yg byk iatu 35jam permont..hehehehehe..tp skali bile smpai bil..amountnye..mak aih..boleh gugur jntung..then bf aku kol la company telefon tu tnye knpe..rupe2 nye..die tak masukkan lam sistem yg kami dah gune plan..ape lg..mengamuk la kami..
:boy19::girl09:

So..bermula dr smlm..baru die masukkan lam sistem n pihak company tu akan tolak caj penggunaan kami bulan nie mengikut free kol yg kami dpt tu..spttnye kami kne byr ckit jea..bile dikire2 sbyk RM300++ caj yg tak septtnye pihak cmpny tu caj pda kami telah dimasukkan ke dalam bil kami..
:pucca02:

P/S : Kepada Kengkawan lain yg pkai bil utk hp..berhati2 la bile anda mendapat bil tersebut..buat analisis mcm pkwe aku buat..hehehhehe..kalo tak kite yg rugi..

++with Luv++



7 comments:

love is forever said...

heh! puji boy dia yek....

Ummu Adasha said...

wah wah wah..ok lagi tu...

saya punya bil 400++ pakai sorg...adoi jenuh bayo..dulu ada wat underline tapi lani sorg2..hehehe...

slamat berbayar..baik awk guna celcom 5+1 lagi murah gile...

PUTUBAMBU said...

ish..ish..
camne le depa ni buat keje kan?
sib baik bf Wan check bil2 tu..

++wanFaDhilaH++ said...
This comment has been removed by the author.
++wanFaDhilaH++ said...

to page 46..

thankx ya..

ermmm bukan tak nak pkai celcom..tp celcom nie coverage mcm sengal cket la..hehehehehe

++wanFaDhilaH++ said...

to akak putu bambu..

ntahla kak..mcm mne ntah dieorang bt keje..padahal dh face dgn dieorang..dieorang nie nk kne mengamuk baru dieorang sedar..so kite sbg pengguna kne lebih berhti2..hehehehehe

++wanFaDhilaH++ said...

to love is forever..

sori yea..wan tersalah org..rupe2nye awak hadfina..sori..

ermm wan bkn puji boy wan..tp nseb ade die..kalo takde die..konfirm wan tak cek bil tu sedetail tu...

hehehehehhe..