Monday, September 8, 2008

++Biskut Raye Pertama Aku++


hihihiih..org nk buat biskut raye..aku pun sebokk nk buat gak..tp tak reti pun..ni la hasilnye biskut raye pertama aku..setelah bertungkus lumus dgn housemate aku NORAZLINA dan dibantu oleh KAK SHAM..hihihihih..
biskut nie aku buat smlm..ari ahad smlm..sabtu tu aku rempit ke PD dgn ina..pegi beli bahan2 nk buat kuih nie..cari punye cari..dptla bahan2nye..kalo ikutkan buku..biskut nie namenye BISKUT COTLAT WALNUT..tp kitaorang cari walnut takde..so kitaorang pun cipta resepi sendiri..jdlah BISKUT COTLAT HAZEL..hihiihihi..memandai jek!!!
time buke pose smlm..bende first yg aku mkn adalah biskut buatan sendiri..hihiihih..tak tau nk ckp mcm mne..bak kate kak ina..nk ckp tak sedap tu..mcm sedap..tp nk ckp sedap..takut perasan plak..hihihiih..sebenarnye biskut nie..bentuknye petak2..tp kami ubah jd bulat2..hihihih..mcm CHIPSMORE plak..takpela..yg penting ade rase..sedap ke tak sedapp ke..kitaorang jea yg mkn...hahahahhahaha..
***kepada yg menjayakan program masakan smlm..diucapkan time kasih..hihihiihih

2 comments:

IEYNA said...

hehehhe...aku lah orgnye yg telah menjayakan program wan ni..heheh

jgn lupe kite ada resei nk dicuba lagi..chayok chayok...

ザリア said...

wah..cm sdp jerk.
sng x buatnye?