Tuesday, September 9, 2008

++Berbuka Dgn Sotong Goreng Tepung Basi++

++TeMBikai LaiCi++

++NaSi GoReNG KeRaBu++

++ SoToNg GoReNG TePunG++

Nie lah Juadah BerBUka Aku Smlm..Nmpak Sedap & Menyelerakan..Tp Indah Khbar Dr rupe..huhuhuhuh..

Ermm..smlm Aku Berbuka pose Dkt Songkhla..aku berdua dgn Kak Sham Jea..kak Ina Berbuka Puase Bersama Cinta Hati die..So Tinggalla aku berdua dgn kak sham..aku blik keje smlm..terlelap jap dpn TV..bgun2 terus mndi n solat..then kak sham ajak buke pose kat luar..aku on jea..Setelah sumenye siap..bergerakla kami menaiki kereta viva yg dipandu oleh kak sham..hihihiihi..bincang punye bincang..dua2 sepakat nk mkn kat Songkhla..

Smpai je kat Songkhla terus order..aku order menu yg kat atas tu..kak sham plak order tomyam,sayur kailan & teh tarik..dah la tunggu lame..nsib baik mknn smpai b4 berbuke..
Bile azan Berkumandang...Berbuke la kami dgn menu yg telah diorder..aku dgn nikmatnye mkn smpai tak sedar sotong tepung yg aku mkn tu rupe2 nye dah basi..kak sham dah ckp kat aku sotong tu rase lain mcm jea..tp al maklumlah deria rase aku nie lmbat pikat cket..so aku mkn lg..dan mkn lg..bile aku amik jea sotong tepung yg bersaiz besar baru aku terasa sotong tu mcm dah basi..hampeh betul org songkhla tu...rase mcm nk repot jea..tp aku tgk org blkg aku yg mkn sotong tepung tu relax jea..hingga cebisan terakhir die mkn sotong tu..mayb nasib aku kurang baik..dah la sotong tu mahal..lepas nie tak nak lg mkn kat citu..hurrrmmm
Total menu berbuke puasa aku smlm adalah 10 hengget...huhuhuhuhu..
BAN SONGKHLA!!!!..HAHAHAHHA


++with Luv++


2 comments:

etomyam said...

huk alah kesiannye, kurang asam punye kedai makan, memalukan nama baik tomyam aje.

++wanFaDhilaH++ said...

tula..dah la bulan pose..buat mcm tu plak kat customer..tp aku tgk still rmai org kat kedai die..huhuhuhuhu