Tuesday, September 16, 2008

++Gara2 Nk NmPak ChanTek++

Adussss..perutku berkeroncong..:pucca30:..gara2 nk pkai bju kurung malaysia yg ade cutting n shape..aku sahur yogourt n dua ketul biskut raye (aik..awalnye biskut raye...hahahhha) jerk pg td..:pucca05:..konon nk nmpak perut chnatek n kempis...:pucca23:hahhahaha..sbb smlm time buke aku dah bntai nasi kukus ayam dara:pucca14:..byk plak tu nasi tu..tu time sahur beringat cket...tp sudahnye..masuk kul 9 pg jerk..perut ku mule berpesta..wahahahaha...:pucca09:

Tp yg syoknye....chantek gak aku pkai bju tu..tak nmpak la sgt perut..hahhahaa..ceh perasan..bedebushh..hahhahaha:pucca24:


Nie la baju kurung malaysia aku..tp takleh view smpai bawah..amik pic kat ofis..nnti org ckp aku sengal plak..dtg ofis snap pic..hahhahaa..nie pun sorok2 amik pic..:pucca25:

:boy20::girl03:

++with Luv++


4 comments:

IEYNA said...

hehehhe..nk kurus punye pasal, sahur pn minum yogurt je...ok lah tu..aku sahur makan anggur je plak....hahahhahaa

++wanFaDhilaH++ said...

ko takpe..dah kurus..aku kalo nk pkai bju yg ade shape..knela beringat..hahaha..kalo tak jtuh saham..:P

Iris said...

cantik dah kulit ko.. pakai ST lagi yer

++wanFaDhilaH++ said...

aku dah tak pkai ST dah..tak menjadi..huhuhuuhh...ermm aku pkai produk lme aku..le rose n make up remover made by mustika ratu..hehehehehehe